Saturday, August 13, 2011

This is in Danish... Sorry about that...

I wrote this on a Danish site yesterday and I'm too lazy to translate it.
So yeah... Sorry.


Repeat
Okay, nu har jeg lyttet til det samme album i flere timer. På repeat ligesom tankerne og billederne i mit hoved. 
De Gyldne Løver - Løvernes bedste Live... Den plade er 100% min far, og jeg kan ikke få mig selv til at trykke stop, til at give slip. 
Jeg kan nærmest høre min far synge med mens han vader gennem stuen i sine beskidte arbejdssko, for doven til at tage dem af. Jeg kan endda tydeligt se volumenknappen på anlægget for mig, selvom jeg ikke har set det anlæg siden jeg boede hjemme. 
Jeg kan virkeligt ikke finde ud af om det er godt eller dårligt at blive ved med at kigge på de samme billeder og høre den samme musik. Gennemleve de sidste øjeblikke og ord, og rekonstruere hans stemme i mit hoved. 
Jeg kan ikke lade være. Men jeg kan ikke afgøre om det er på samme måde som man ikke kan lade være med at drikke vand når man er tørstig, eller om det er som når man ikke kan lade være med fortsat at stikke hånden ned i slikposen igen og igen, når først man er gået i gang... 

Jeg ved det ikke :(

Sorry no song or links or anything today... I really do apologize for the lack of effort and quality in this post. 

1 comment:

  1. Well, I don't speak Danish so I don't have much to say about this post, but I wanted to let you know that I gave you an award at http://kathyhs87.blogspot.com.

    ReplyDelete